How to download OQ sou EU? 1.3 apk for android - APK CLin

How to download OQ sou EU? 1.3 apk for android



OQ sou EU?.apk 1.3
Name: OQ sou EU?.apk
ID: br.com.fkadk.oqsou
Version: 1.3
Size: 1.5 Mb



OQ sou EU? Screen Preview

How to install OQ sou EU? lastet apk for laptop
How to get OQ sou EU? lastet apk for android
How to mod OQ sou EU? patch 1.3 apk for bluestacks

How to setup OQ sou EU? apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

OQ sou EU? Description

O jogo "OQ sou EU?" é um jogo que possui diversas categorias como Esportes, Celebridades e muito mais onde o objetivo é adivinhar o maior número de palavras no tempo determinado.
Esse jogo é um jogo dedicado para família e amigos, onde sempre duas pessoas estão ativas no jogo.
Como jogar:
- Escolha as categorias (Esportes, Celebridades, Lugares, Animais, Músicas, Filmes e Objetos)
- Vire a tela para seu parceiro de equipe
- Seu parceiro lhe dara dicas para que você possa adivinhar a palavra
- Acertou a palavra VIRE a tela para baixo
- Deseja passar vire a tela para cima
Divirta-se com todos com "OQ sou EU?"

What's new in OQ sou EU? 1.3

NOVIDADES:
- Novas palavras;
- Atualização online;
- Layouts otimizados;
- Botão Sair
E muita diversão para você, família e amigos =)
OQ sou EU? | 47 Reviewers | | Rating: 4.2

Download OQ sou EU? 1.3 APK



Search terms:
How to get OQ sou EU? 1.3 apk for laptop
How to use OQ sou EU? unlimited apk
How to mod OQ sou EU? 1.3 apk
How to get OQ sou EU? mod apk